Klachten


Wij hopen het natuurlijk niet, maar het kan onverhoopt voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent over je product. Gelukkig lopen wij niet voor klachten weg en zorgen wij ervoor dat je altijd 100% tevreden bent! Dien je klacht binnen 4 werkdagen bij ons in, zodat we je zo snel mogelijk tegemoet kunnen komen.

Let op: bij onderstaande klachten moet je extra gegevens meesturen of goed opletten:

  • Het product is beschadigd
  1. Er is transportschade: als er sprake is van transportschade, dan moet je een foto van de beschadiging + verpakking meesturen. Anders kunnen wij de klacht niet behandelen!
  2. Er is productieschade: als er sprake is van productieschade, stuur dan een foto van de beschadiging mee. Anders kunnen wij de klacht niet behandelen!
  3. Er zitten krassen op mijn plexiglas: let op: plexiglas wordt geleverd met een beschermfolie. Het kan dus lijken dat er krassen op zitten. Als je het beschermfolie verwijdert, moeten de krassen normaal gesproken verdwijnen. Zitten er na verwijdering van het beschermfolie nog steeds krassen op jouw plexiglas? Stuur ons dan een mail en voeg een foto toe met de beschadiging.
  • Mijn bestelling is incompleet geleverd
  1. Het ophangsysteem mist: als het ophangsysteem mist, kijk de verpakking dan eerst nog eens goed in de verpakking. Het kan namelijk zijn dat het ophangsysteem achter een vouw o.i.d. zit. Echt niet meegeleverd? Stuur ons dan even een mailtje met vermelding van je ordernummer.
  2. Ik heb één van de twee foto's geleverd gekregen: als je een van de twee producten hebt gekregen, kijk dan eerst even naar onze levertijden. Aangezien wij niet alle producten binnenshuis produceren, kan het zijn dat het ene product een langere levertijd heeft dan het andere. Heb jij twee dezelfde producten besteld en is er maar één geleverd? Stuur dan even een mailtje met het ordernummer en vermeld welk product er niet is geleverd.